2007年1月31日星期三

大漠 -- 食物唔錯, 服務幾好

地址: 土瓜灣北帝街27號C地下
電話: 2714-4483

上星期五流沙包神神秘秘話去土瓜灣食飯, 對於我地住元朗既人黎講交通真係幾唔方便(雖然我地係放佐工係尖沙咀出發過去), 流沙包話去食新疆菜, 去佐間叫大漠既餐廳, 果度舖仔細細, 有個肥仔埋黎推介, 幾有禮貌, 服務幾好, 我地叫佐個葱烤餅, 一個荔枝雞球, 一個羊架(肥仔推介五成熟), 一個酸辣海鮮湯. 個海鮮湯超勁辣呀, 不過味道係唔錯, 同埋一碗仔裏面已經落足料, 有魚, 青口, 魷魚, 蟹柳等等; 個葱烤餅有四件, OK; 個羊架真係好味, 我平時唔多食羊, 因為怕羶, 但覺得黎到食新疆菜唔食羊又好似爭緊D, 於是聽肥仔推介叫佐呢個, 果然係唔羶喎, 仲幾好食添; 個荔枝雞球都好得意, 味道甜甜地又酸酸地咁, 幾開胃, 同埋有好多粒荔枝呀, 好食.

係一間用心有誠意既餐廳, 值得一試~~

   

 

3 則留言:

threekoo 說...

呢間野我睇 MAGAZINE都見過, 咁賣單貴唔貴?

墨魚燒賣 說...

三姑: 流沙包埋單, 我唔知餐飯幾錢, 埋單果陣我又無留意. 不過睇餐牌, d價錢都唔算貴.  

吾家吳居 說...

呢間我去食過一次lunch,我覺得唔錯呀~~