2010年11月16日星期二

垃圾ZiZiplayer!!! (有關收看即時日本電視)

未去日本之前, 我都有係香港收睇即時日本電視節目, 靠既係Keyhole. 但有睇開Keyhole既人, 都知佢既質素有幾"高", 佢個畫面好鬼細, 畫面D字根本好難睇得到. 想拉大個畫面? 唔係唔得, 一拉大咪成個畫面矇晒, 起晒格咁囉...

自從係日本返黎之後, 我一直想搵方法收睇日本電視, 早前買咗個叫做ZiZiplayer既USB物體, 只要插入電腦, 就可以收睇到幾個日本/韓國電視台.

初初都幾好既, 但係最近, 成日都睇唔到囉... 開個畫面出黎, 睇唔夠兩分鐘, 就會無啦啦disconnect, 之後你不斷咁嘗試再connect, 佢就淨係出"channel searching"呢個字, 一係就等成粒鐘都connect唔到, 一係就不斷彈出"please retry again", "fail to connect selected channel", 總之就根本無辦法再睇到, 真係激死我啦!!!!!!

大嗱嗱成二千蚊買舊咁既垃圾, 根本都睇唔到既!!! 而家我都係睇番Keyhole既起格畫面, 好嬲呀!!!

4 則留言:

aa 說...

高科技野係咁架拉,初賣的時候,為左銷量,投入人力物力保持質素,賣到咁上下搵夠就關人夾走人。而家d商家無乜品架,你睇下d地產商,簡直就係賊都不如。
[版主回覆11/17/2010 11:31:00]我成日心諗點解d地產商唔驚生仔無pat pat

aa 說...

地產商簡直係貪得無厭,全無社會責任,設計只顧他們自已的利益,好多都沒有考慮實際需要,所謂豪宅個個都把衣服,包括內衣,掛在大廳的窗上,難睇之極,工人房沒窗,唔當佢係人,附送的東西用料貴而質量差,得個名,係買唔出的名牌低質產品,換把大門鎖都要HKD8000。洗衣機、冷氣機、雪櫃幾年就打柴…。
[版主回覆11/21/2010 17:15:00]所以我完全無諗過換樓~~

jeter 說...

現在日本台可以睇到嗎?
[版主回覆12/21/2010 12:16:00]睇到, 但唔穩定, 隨時會CONNECT唔到囉...

izzo 說...

could you still use the ZiZiplayer now?  i would like to buy one.  thanks.
[版主回覆03/15/2011 22:54:00]我上兩個星期都用過, 睇係睇到, 但睇得耐就會斷線囉...