2010年11月10日星期三

終於試咗Mochi Sweets

每次行經銅鑼灣SOGO超市果層, 都諗過買黎試吓, 但又驚食完之後食唔落飯, 所以一直以黎都無買過黎食.

早排喺屯門食完飯, 食唔飽, 見到屯門都開咗間分店喎, 於是就買咗幾舊黎試吓.

我買佐朱古力, 桃, 檸檬同芒果味, 味道都OK, 但又唔係好好食, 我諗呢隻Mochi Sweets都係試吓就算, 應該唔會買第二次.



補充:
經BLOG友B既提醒, 原來MOCHI SWEETS同MOCHI CREAM係唔同架, SOGO果間係MOCHI CREAM, 係源自日本. 同我買既MOCHI SWEETS係兩樣野黎架. 我曾經上YAHOO JP搵吓MOCHI SWEETS係咩來頭, 淨係見到D在中國既日本人討論緊MOCHI SWEETS係咪MOCHI CREAM既翻版, 係咪偽物. 我估計MOCHI SWEETS係抄日本既MOCHI CREAM, 然後係中國同香港大量開店. 

4 則留言:

Nancy 說...

我上次係沙田試過,無乜特別,都係同意你講法試過就算不會再買law
[版主回覆11/12/2010 11:05:00]係囉, 完全提唔起興趣再試.

aa 說...

墨魚燒賣;你既活動範圍都幾大啊,香港的南北都比你去晒!
[版主回覆11/12/2010 11:05:00]吓? 唔係啫, 柴灣, 香港仔果D地方我未去過喎...

Kit Kit 說...

Monchi sweets and Monchi  Cream is different, Mochi Cream of Sogo is better! :) You try try later!
[版主回覆11/12/2010 17:43:00]原來係兩間野黎架...? 咁真係要試吓SOGO果間喎~

Kit Kit 說...

Yes, seems that Mochi Cream original is from Japan, Mochi Cream is from Shanghai, I tried both and think Moci Cream is better! You try try next time
[版主回覆11/17/2010 11:54:00]我頭先都上YAHOO JP搵吓佢地既來歷. 有D在中國既日本人都問緊MOCHI SWEETS係咪偽物. 唉, 爭D比佢呃咗添.