2010年11月8日星期一

agnes b朱古力

某日同流沙包行過APM間agnes b見到D朱古力, 我順口一句話好想試吓.

估唔到流沙包幾日後就買佐返黎喇



講開朱古力, 我想講我份人比較怪, 我其實唔係太鍾意食朱古力, 所以一粒粒一排排果D朱古力我唔會專登買黎食, 但係我卻鍾意朱古力味既野, 例如蛋糕呀, 餅乾呀我又會揀朱古力味黎食架喎... 之但係我又唔鍾意食朱古力味既雪糕架喎, 我係咪一個怪人呢?? 

6 則留言:

文迪 說...

我同你一樣都係鍾意食朱古力味既野食多D,所以我話你唔怪:P
[版主回覆11/12/2010 11:01:00]呵呵呵, THX~~

Lam 說...

佢咪對你幾好 , 唔好話人嗱!!
[版主回覆11/12/2010 11:01:00]佢? 哼!!

aa 說...

係呀,你係怪人,你係怪人。唔食就比我食啦,我試過兩日食晒成盒朱古力,幾十粒。攪到喉嚨痛,喉嚨發炎到出晒血。
[版主回覆11/12/2010 11:01:00]嘩, 出晒血? 你食到上晒癮咁喎?

Nancy 說...

我超鍾意食朱古力,你呢幾粒朱古力,我可以一次過一陣就食哂啦,我諗你唔駛食都甜哂lar,流沙包咁留意咁在意你的一言一語,值得讚賞他的細心如塵...............
[版主回覆11/12/2010 11:01:00]我通常隔幾日會食一粒...
不過上次係歐洲買咗盒GODIVA, 我擺咗大半年都無掂過...

梁姨姨 說...

流沙包咪對你幾好…有留意你講乜
我隻佬…我講明話想要佢會扮聽唔到
[版主回覆11/12/2010 11:01:00]咁你下次自己買完叫佢找數

threekoo 說...

咁 AGNES B既古古力好味嗎?
[版主回覆11/12/2010 11:01:00]我覺得普普通通啫...