2010年11月23日星期二

晴天pig pig!!! 雪櫃壞咗!!!

上星期五我出咗新公司簽約, 跟住去咗觀塘上興趣班, 夜晚去百佳買D野諗住喺屋企煮個簡單飯. 買完野返到屋企八點幾, 一打開雪櫃, 發覺雪櫃又壞咗啦!!!

個雪櫃係當初一手樓果陣送既家電, 都用咗好多年, 其間亦壞咗幾次又整過幾次, 估唔到早唔壞遲唔壞, 呢個時候先走黎壞!!!! 你早D壞我都無咁慘, 一來我仲放緊假, D師傅/送貨幾時上門都得吖麻, 但我啱啱黎緊會返新工, 你就等我臨返工最唔得閒果陣先走黎壞, 激死我!!!

另外就係我應承咗個friend, 整個生日蛋糕聽日送比佢架, 但雪櫃壞咗, 我早前買定既材料全部報銷啦!! 嗚!!! 另外個蛋糕整咗都雪唔到, 咁個蛋糕唔駛整啦!!!

講番個死人壞雪櫃, 我本身買定咗好多材料諗住隨時可以煮飯仔架麻, 而家點算呀? 於是把幾火將雪櫃所有材料拎晒出黎, 一餐煮晒佢. 我本來諗住今晚一個人係屋企煮個簡單飯咋麻, 但我一個人一定食唔晒咁多野啦, 於是即刻call個住附近既friend上黎食飯, 我就即刻開工煮飯.

一大堆材料:



我真係覺得自己好勁囉, 我最後煮咗四餸一湯出黎, 仲要係一個鐘頭就煮好晒, 我呢個地獄廚神真係進步神速呀, 哈哈!!

以下為大家介紹四餸一湯.

冬瓜豆腐火腿丸海鮮雜燴湯:


西汁雜豆火腿煙肉洋蔥豬扒:


咖喱火腿雜豆雞翼:

 
豚肉燒:


仲有個豉椒蒸排骨, 不過唔記得影相.

本來D餸我諗住夠我食一個星期架, 而家要一餐煮鬼晒:


流沙包呢晚返學, 佢放學返到黎, 迫佢埋位食飯, 唔好嘥咗D餸.

食唔晒既餸我比埋個friend拎走, 另外我將雪櫃一D值錢既野比個friend拎返佢屋企, 我D魚子醬, 忌廉芝士, 酥皮呀~~~ 嗚~~

我個friend拎走既野:

2 則留言:

lovesky 說...

哇~~真係勁多野! 妳個FD應該超開心~~哈哈哈! 如果我住你附近就好!可以吃餐勁!
[版主回覆11/26/2010 10:50:00]我就超傷心呀~~

Ivy 說...

哈哈...咁又無見到佢拖住喎,我幫妳留意吓
[版主回覆11/30/2010 14:11:00]哈哈, 咁就勞煩你囉~~