2010年11月18日星期四

失驚無神去見工...

油牆假期放咗大約三個幾月, 每一日都好悠閒, 之但係又覺得悶悶地, 悶唔係無野做果隻悶, 我日日都可以整餅煮飯仔做吓自己野 不知幾梳乎, 但係我諗我性格都係唔可以咁優哉游哉, 所以好快就呻悶呻無聊.

其實我一向都有上網搵吓工, 本來只係想搵part time消磨吓時間, 但有一日真係覺得咁既生活太悶太無聊, 於是就睇埋full time有無野啱, 見到有間公司請會計主任, 做會計同報稅, 見個job nature都幾啱喎, 因為我自己最鍾意做報稅, 所以就send信去試吓.

(以下包含好多讚本人的內容, 不喜勿看, 哈哈)

我上星期二無咩準備之下就去咗見工(因為之前根本無諗過搵工, 所以都無諗定D咩對答), 份工既性質同我舊公司都幾似, 都係幫D客開公司, 做會計, 報稅, 做埋公司秘書之類, 唔同既係我以前做日本公司, 接既係日本客; 而家呢間就係香港公司, 接既好似係歐洲客多.

我in咗一個鐘左右, 成個過程都幾順利, 佢首先介紹吓佢既公司, 然後叫我用英文介紹吓自己同以前份工既野, 跟住用英文同我傾咗陣, 佢竟然話我英文都唔錯喎, 哈哈哈~~ 跟住佢問我點解對上果份工會辭職; 問我明明讀language出身, 點解會去咗讀BBA同PDPA; 問我點解會突然間轉field去咗做會計; 然後我又問吓佢公司D野... 佢見我不斷進修, 讀書成績又唔錯, 話我個人好有上進心, 做事好認真; 跟住佢問咗我兩次係咪真係對呢份工好有興趣, 我答佢"當然有, 否則我點會坐喺度呢?"; 然後佢話希望請一個工作穩定既人, 唔希望係D返工無耐又話唔做, 成日轉工既人, 跟住我答佢"你睇我份resume就知我唔係呢種人喇"; 最後佢話佢都收到唔少resume, 呢個禮拜會見好多人, 而我暫時喺佢心目中係頭果幾位. 跟住
佢問我個expected salary會唔會有個range可以寫到比佢(本身佢請人個ad, 薪金果欄係有個range, 我個expected salary就寫咗最高個銀碼), 我話呢個已經係我既min喇.

IN完之後我出到黎, 見到已經有下一位應徵者係度等緊. 雖然IN既過程好順利, 我覺得佢對我既印象都唔錯, 但我見佢真係有咁多人黎IN, 我又一亳子人工都唔肯減, 諗住佢未必會請我架啦...

待續...

2 則留言:

fat12565 說...

會請你呱
[版主回覆11/21/2010 17:21:00]呵呵, 係呀, 星期一返工lu.

aa 說...

有好消息就快快通知,等我地鄧你開心下,不過你正式上班後,肯定就會冇咁多時間寫野…。
[版主回覆11/21/2010 17:21:00]我之前已經寫定咗好多篇blog架啦, 暫時都可以一日出一篇, 哈哈.