2010年11月15日星期一

雜果皮牛油蛋糕 (附食譜)

今次整蛋糕, 第一次唔用牛油, 試吓改用菜油黎整.



食譜參考: 劉偉雄著既《甜品姿味》第28~29頁"什果皮牛油蛋糕"(天地圖書有限公司, 2008年5月出版). 不過因為我個蛋糕模無咁大, 所以以下份量係書中份量既一半.

材料(我用L18xW8xH6cm長方形模):
1. 雞蛋 3隻 $3
2. 砂糖 127g (我只係落咗80g) $0.84
3. 麵粉 90g (我無普通麵粉在家, 所以用埋高筋麵粉代替)
4. 高筋麵粉 90g $3.564
5. 牛油  140g (我用咗同等重量既固體菜油) $8.652
6. 牛奶 50g $0.87
7. 雜果皮 50g



步驟:
1. 將雜果皮均勻蘸上高筋麵粉(以避免雜果皮沉底)
2. 牛油+砂糖, 用電動打蛋機慢速打發至濃稠(跟書學就有呢個唔好處, 點先為之"濃稠"?)

3. 分次加入雞蛋用電動打蛋機打勻

4. 分次加入已預先篩好的麵粉+高筋麵粉, 人手拌勻

5. 分次加入牛奶, 人手拌勻
6. 加入雜果皮, 繼續打發至軟滑, 呈奶黃色
7. 將麵糊倒入蛋糕模, 用膠刮掃平表面

8. 入爐170度焗40分鐘(焗約10分鐘後, 可在蛋糕面界一刀, 等蛋糕面爆得靚D)


我無界一刀, 所以個面爆到咁:




大約成本: $20

事後檢討:
1. 我專登落少咗糖, 但整出黎真係唔夠甜, 下次試吓落100g(原食譜係127g架)
2. 我屋企無普通麵粉, 所以用晒高筋麵粉(180g)整, 唔知係咪咁, 整出黎質感好實, 食落唔夠鬆軟, 下次係咪應該跟番落麵粉+高筋麵粉呢?
3. 因為想健康D, 所以我用咗固體菜油代替牛油, 但整出黎真係無咗焗蛋糕果種香味, 加上我又落少咗糖, 搞到好似無咩味道咁
4. 個蛋糕一路焗一路勁標油, 唔知咁係咪正常呢? D油多到漏咗出黎流咗落焗盤, 而且個蛋糕起模後, 個模都剩咗唔少油係度

5. 蛋糕質感好實唔夠鬆軟, 唔知關唔關菜油事? 書裏面教"打發牛油的時間不妨長一點, 打發得越久, 蛋糕越鬆軟". 下次試吓用番牛油整, 同埋打得耐D 

沒有留言: