2010年11月23日星期二

油牆假期再次開始~~ (上集)

之前咪話我搵到工, 星期一返工既~

但係尋日返咗一日工, 我就決定咗唔做啦. 今朝打咗電話返去話覺得自己都係唔適合呢份工, 然後fax咗封辭職信話自己not capable of doing the job之類.

我自問都唔係D亂轉工玩玩吓既人, 我都無諗過自己會係D返咗一日工就話唔撈既人. 但最主要係呢間公司比我既感覺好差呀.

我成世人未做過D少過30人既公司, 亦未做過香港公司. 而今次呢間係5個人唔夠既細local firm. 我當初都已經無咩期望架啦, 但估唔到間公司仲差過我當初估計既.

朝早個admin帶我兜咗公司一個圈, 間公司好舊好亂囉. 我唔知點解佢牆邊要疊滿晒舊報紙, 疊到成個牆邊都係, 高度仲要疊到半個人咁高. D文件呀file呀又周圍都係. 我朝早係位呆坐無野做住, 咪睇吓個位有D咩囉, 我見到有本講HK taxation既書, 吓? 1997年版? 仲留係度做咩呀? 跟手見到本講company secretary既書, 無記錯好似係198x年版? 嘩~ 呢間公司賣古董架?

細公司無pantry, 有個位置放咗水機, 一個N年前款式果D要溶雪既雪櫃, 一個微波爐. 我打開個矮櫃睇吓(想搵吓有無紙杯/飲品沖劑之類), 個櫃裏面又係超亂, 我唔知點解佢櫃裏面放咗好多大快樂果D外賣紙杯(連膠杯蓋)係度, 放到一櫃都係, 而且唔係整齊咁放喎, 係東一個西一個咁擺, 充斥晒係個櫃裏面... 想點呀?

跟住就黎要走個女仔就簡單講解吓我會接手既文件同工作啦, 佢話比我知公司無會計軟件, D野要用Excel去砌, 吓? 唔係呀?? 跟住我自己拎D文件睇吓啦, 感覺上所有野做得好求其, 果D jobs根本學唔到野. 佢tax既野同accounting既野又file埋一齊, 點解會咁架? 睇吓佢個tax computation, 嘩, 簡單到吖, 無breakdown架喎. 我以前公司好有系統, 所有野file得好清楚, 所有jobs都做得好清楚好認真, 就算最最簡單無fixed assets果D客仔, 我地個tax computation都會有4~5頁, D sundry expenses之類都一定做晒breakdown架麻. 同埋我感覺呢間公司好似仲停留係90年代咁囉, D客係做咗十幾年果堆歐洲客, 好似無新客咁既? 感覺上呢間公司好似無咩進步, 同社會脫咗節咁...

待續...

2 則留言:

mm 說...

再揾過啦!
[版主回覆11/26/2010 10:51:00]過埋年先再搵lu~~

Ivy 說...

我公司都係好細,無未至於咁囉~~
好誇吓喎~
[版主回覆11/26/2010 10:51:00]我真係想像唔到兼接受唔到囉...