2010年11月4日星期四

Keroppi攬枕

一直都想買個攬枕, 搵佐好耐, 但係睇極都睇唔啱, 唔係size既問題, 係圖案既問題, 我唔想買D核核突突果D熊仔呀車仔圖案既雜牌攬枕. 有去雅芳婷睇過, 雖然有Sanrio既卡通人物, 但係又無Keroppi喎...

前排經過雅芳婷, 終於見到佢有出Keroppi既攬枕啦, yeah!! 即刻買佐個中size, 盛惠九十幾, 勁開心~~~

8 則留言:

aa 說...

你唔係已經有左個唔使洗既、重會比錢你既攬枕呢咩,真係……!
[版主回覆11/05/2010 11:33:00]哈, 但呢個欖枕我係用黎"long"腳架喎

aa 說...

流沙飽真係可憐啦,我諗佢會後悔識左你,好在你識整好野食,待遇差 d 都抵返。咁你攪完野有無叫佢幫你清理廚房呀,呢個都幾辛苦架。
[版主回覆11/05/2010 12:58:00]哈哈, 我無用流沙攬抌"long"腳0既~
我攪完會自己洗番既, 不過有時流沙包都會主動幫我洗~

aa 說...

廚房一塵不染,無油漬,我認為好重要,呢 d 要日日清潔才可保持,廚房企理煮起野上黎都有心機 d。我都有幫手清潔架。
[版主回覆11/05/2010 19:23:00]我有架, 煮完飯一定會抹爐頭, 牆身等等.

threekoo 說...

恭喜哂, 而家KEROPPI D野好少架喇, 咁都俾你找到, 可喜可賀
[版主回覆11/07/2010 19:58:00]呵呵, 係呀, 開心咗成晚~~

范薷云 說...

我會將欖枕攝在下體裏用來保護,因為去年在學校裏有一位男同學和我發生性行為。

K.M. 說...

請問現在邊度仲有得買呀?我都係佢嘅fans呀!
 
[版主回覆04/11/2011 12:54:00]有無去雅芳婷睇過? 我都無留意佢仲有無得賣囉...

范薷云 說...

其實雅芳婷9吋x41吋或9"x41"粉紅色Hello Kitty卡通大攬枕很好攪,而且它帶給我有安全感和舒服感,因為去年在學校裏發生一件事,所以在雅芳婷專門店便買了一條雅芳婷9吋x41吋或9"x41"粉紅色Hello Kitty卡通大攬枕。

Sandy 說...

我都勁鍾意keroppi 嫁~~~ 依家床單,枕頭袋都係keroppi~
[版主回覆05/01/2011 15:15:00]我而家都買少咗好多KEROPPI產品啦, 屋企無位擺啦.