2010年11月28日星期日

超賤的護膚品包裝!!!

我曾經係韓國旅行時買咗D護膚品返黎, 其中一支晚霜, 我明明新開黎用無幾耐咋麻, 有咩理由咁快就用晒...?



於是我打開裏面睇吓, 咦, 個樽好乾淨喎, 我用到一D殘餘物都無...?:


咪住先, 個頂部有個漏斗形既物體既?:


睇清楚, 我頂, 原來成支cream咁大個樽, 但D cream得個漏斗咁少既容量??!!!:


我插隻手指入去篤咗兩吓, 個"漏斗形容器"比我篤落咗少少, 有無搞錯呀? 咁都得!? 咁大個樽但D cream只係得少少, 比個死人包裝呃咗添!!! 等我仲以為咁大支有排用!!!!:


真係火都黎呀, 我記得支野維番港紙好似最少兩舊水架喎!!! 真係離晒譜!!! 如果大家去韓國有緣見到呢支野, 千祈唔好買呀! 又吾係好用喎!!!

10 則留言:

3叔公 說...

咁都得?韓國喎?唔係深圳喎!
[版主回覆11/30/2010 14:28:00]咪係囉, 望少兩眼咁就上當... 怪自己無睇清楚個ml

ck 鼠 說...

個樽打得開黎睇架 ? 嘩 ~ 妳唔講都唔知 o的產品可以咁離譜喎 !!
[版主回覆11/30/2010 14:29:00]係呀, 好容易就拆得開裏面, 一d難度都無.

LeTTeR 說...

黎d唔係真空樽咩? 即係個底係用既時候會越推越上..咁就可以用到一滴不留既設計?
[版主回覆11/30/2010 14:29:00]no ar, 佢呢隻唔係真空樽, 個容量真係得咁少咋...

pingi 說...

的確崖好離譜!
[版主回覆11/30/2010 14:29:00]火都黎呀!!!

Terry 說...

嘩,都好離譜唧﹗
[版主回覆11/30/2010 14:29:00]咪係囉, 計番佢個ml, 仲貴過SKII呀!!!

threekoo 說...

好過份呀
[版主回覆11/30/2010 14:29:00]下次買護膚品果陣我會睇清楚ML架啦!!!

tsunwai 說...

其實shiseido/neogence都會咁
依家得sofina/clinique/laneige先叫明碼實價d
[版主回覆11/30/2010 14:29:00]唉, 真係買乜都要睇清楚, 今次當買個教訓.

梁姨姨 說...

個packing 有無寫幾多ml?佢地有d packing 係專登做大d,方便用家用,不過佢整到咁大又好誇囉
[版主回覆11/30/2010 14:29:00]買果陣無睇清楚, 用果陣都無留意. 係後來都未用夠兩個月就用完, 先拆開黎睇兼望一望個ML, 無記錯好似係15ML囉... 勁嬲呀!!!

超級糯米糍 說...

wa~都好誇張下o者~~~~ 呢d真係誤導消費者ar~
[版主回覆11/30/2010 14:29:00]怪自己無睇清楚就買, 但佢將個包裝做大成十倍真係離晒譜!!!

倭国団長 說...

fancl 都係同類包装wor.. 不過係一滴都吾会浪費既発明亜。
[版主回覆12/08/2010 12:00:00]我從來無用過fancl...