2010年11月3日星期三

煙肉焗薯蓉 (附食譜)

我自己幾鍾意食薯仔, 所以就成日試整薯蓉.

食譜參考:
http://www.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=11342553&extra=&page=5

材料:
1. 薯仔 4個
2. 芝士 1片
3. 牛油 35g
4. 煙肉 2條
5. 牛奶 150ml
6. 沙律醬 適量



步驟:
1. 煙肉切粒, 熱鑊下少少油煎乾
2. 薯仔去皮洗淨, 切件下滾水煮淋(我煮到可以好易咁插得入筷子就得), 盛起
3. 熱鑊下薯仔+牛奶慢慢兜

4. 再下牛油, 芝士, 沙律醬(我吱一個圈左右), 兜勻
5. 攪到薯仔開始變爛變薯蓉, 加入煙肉及鹽調味

6. 將薯蓉放入碟, 面頭可以畫些圖案, 入爐放最低果格, 180度焗40分鐘, 或者直至個面變金黃色為止





大約成本: $17

闊太lunch聚食物完成:

3 則留言:

為食加菲netnet 說...

我都好喜歡食薯仔..上次整薯蓉焗蠔...好正..
[版主回覆11/05/2010 11:33:00]我都好想整焗蠔呀, 但唔識買蠔, 要搵日等流沙包陪我去買...

Yvonne 說...

YUMMY
[版主回覆11/05/2010 11:33:00]呵呵~~

Sunny 說...

我都好鐘意薯蓉嫁!我整會用d紅色既薯仔,連皮煲,之後整完既時候剪爛d薯仔皮加埋落去,好食嫁!有多d咬口!
[Sunny回覆11/06/2011 00:26:25]紅色皮嫁!去citysuper就應該有嫁啦!
[版主回覆11/05/2011 13:45:44]用紅色既薯仔? 我都無留意過添, 喺普通超市有得賣的?