2010年11月23日星期二

油牆假期再次開始~~ (下集)

做咗半日我已經覺得間公司唔對路, 匿入toilet打比個舊同事吹咗兩講, 佢話D細firm係咁架啦, 唔會有會計軟件啦, 做野好求其啦, D野唔會做得咁足咁詳盡啦... 嗚, 我唔要做呢D公司呀~~ 我係位呆望住D文件, 腦裏面突然間諗返起舊公司既片段, 突然間竟然好掛住舊公司既工作手法同埋D同事呀, 嗚~~ (舊公司其實係幾好, 做事好正規正統, 令人討厭既係果個日本人老細)

後尾喺新公司其他同事收到D料, 呢間公司連tissue都無, 要自備. 老細唔肯出錢買多部新電腦, 現有既電腦唔係全部上到網, 有D上到網既電腦, 都係啱啱先轉用寬頻, 無耐之前仲係用緊56K喎(係真唔係呀)?! 最驚嚇係我聽佢話老細係唔識用電腦架! 我問佢咁send e-mail呢? 佢話老細自己會手draft完比其他同事打喎... 我裝過吓老細間房, 真係唔多覺有電腦係裏面喎...!? 仲有呀, 我第一日返工, 公司唔比我知門口個password都唔奇; 但我見喺度做咗半年果位同事, 我見佢出入都係要按門鐘, 原來佢做咗半年都唔知門口password係咩, 呢間係咩公司黎架?? 本來仲有好多奇怪野, 不過真係未經証實, 就無謂寫出黎啦.   

另外呢間公司用開XX銀行, 佢要我係XX銀行開個戶口出糧, 因為佢話喺其他銀行戶口出糧會令佢有D bank chg喎. 但我問過, 開張提款卡要收我$50年費喎, 我覺得你無理由將你既cost轉嫁係我身上架?! 我星期一晚等其他同事走晒, 問老細我可唔可以用番自己匯豐戶口出糧, 因為提款卡要比$50年費. 老細竟然話"咁你唔申請提款卡咪得囉". 吓? 你唔係諗住我個個月去counter排隊攞錢呀? 老細話"XX銀行平時都無咩人排隊, 你去開銀行/lunchtime果陣去咪得囉".

嘩, 我真係啋你都傻, 我本身用開HSBC Premier戶口架麻, 而家都唔駛比咩月費/年費. 我無理由無啦啦開個XX銀行戶口出糧架麻. 我D卡數, 自動轉賬, PPS, 保險全部都係HSBC過數, 即係第時我每次出糧後, 要係XX銀行拎錢出黎, 然後存番晒入HSBC囉喎?

總之就係以上種種原因, 令我返咗一日工就決定唔做啦, 我覺得呢間公司唔值得我嘥時間, 果一日糧我豪比你.

今次誤打誤撞咁比我做咗一日香港公司, 我覺得好似有D啟示咁. 經過今次事件之後, 令我有D反思:
1. 我應該都係做唔到D得果幾丁友既細公司; 就算做細公司都要做番日本公司, 起碼福利, 環境, 待遇都好得多.
2. 我覺得我都係唔應該放棄日文, 始終係我既本錢之一, 所以我諗都係"脫離"唔到日本公司住架啦~ 香港公司真係好得人驚呀~~ 要我逗少D人工係一間唔鍾意既local firm做, 我不如叫番高D個價 係間唔鍾意既日本公司做.

6 則留言:

aa 說...

噢!
[版主回覆11/26/2010 10:58:00]唉... 都怪自己身痕, 搵咩工呢?

倭国団長 說...

覚得吾対路、就走為上着。 合則來、不合則去。
[版主回覆11/26/2010 10:58:00]係囉, 無謂嘥自己又嘥人地時間啦~~

Ivy 說...

咁咪可以整雪櫃囉, 幾好呀
[版主回覆11/26/2010 10:58:00]個雪櫃星期三送咗黎, 比以前果個矮咗D.
 

mm 說...

加油再揾再揾~
[版主回覆11/26/2010 10:58:00]係呀, 不過唔會再試香港公司啦, 好驚驚...

SiuBearTai 說...

wa..... 聽你咁講一講, 間公司都唔掂... 好彩你都走得快!!
[版主回覆11/26/2010 10:58:00]係呀, 其實上星期五簽完約, 佢帶我行咗OFFICE一個圈, 我已經感覺好差啦. 已經即刻想唔做.

3叔公 說...

多謝分享,唔講唔知,居然有 d 咁既公司。唔做就罷!
[版主回覆11/30/2010 14:14:00]今次真係令我大開眼界呀... 成日聽人講香港公司點差 點刻薄, 終於有機會見識到.