2010年11月20日星期六

油牆假期即將結束...

幾日前先出個post話自己每日既油牆生活係點樣過, 估唔到個假期話咁快就結束.

我今個星期一晚收到電話, 佢話IN人IN到今日, 終於都IN晒十幾個人, 最後我係佢既首選, 決定請我. 佢話佢都IN咗好多與我學歷, 工作經驗相近既人, 其中有人既expected salary比我低, 但佢話唔係淨睇人工呢樣野, 佢話覺得我好有熱誠, 好有笑容, 工作經驗同佢地既要求又相近, 亦覺得我應該係工作上好穩定既人, 所以就決定請我喇.    

雖然呢份工比我上一份少咗千幾蚊人工(因為我唔再做日本公司, 唔需要再用日文, 所以預咗會低D人工; 但少D人工換來少D壓力, 我覺得OK), 又要返長短週, 但可以"脫離"到日本公司, 工種上又係我鍾意既會計同報稅(我最鍾意做報稅, 我都想做番呢行), 所以都試吓啦~

我既未來上司同我前阿頭都幾相似, 佢地都有讀過翻譯, 又係喺BIG 4出黎, 十幾年前比而家既公司挖角做開荒牛. 唔同既係我前上司係一個受薪族, 唔係公司老闆, 所以好多野都話唔到事; 而未來上司應該就係公司老闆, 我就係希望跟公司真正老細做野. 因為上一份工, 公司裏面最高級果個日本人都只不過係受薪族, 唔係公司真正老闆, 但就成日行行企企唔駛做咁, 成日拎住杯咖啡周圍同人打牙骹; 有客打黎搵佢 佢又成日唔聽電話, 搞到D客發晒火; 成日接埋晒D蝕大本既job, 佢D客爭我地十幾萬數唔找佢又唔理; 心情唔好就搵D同事黎出氣, 對住D得佢歡心既同事就笑口西西... 心理變態既我成日心諗"你同我都係逗份人工咋麻, 點解我要受你氣呀? 你又唔係真係出糧比我果個".    

不過真係無諗過無意中搵吓工, 一IN就請, 我無諗過呢個油牆假期咁快就結束... 我覺得自己都幾幸運, 雖然我畢業以黎唔係搵過好多份工, 但呢幾年, 無論搵咩工都好, 每一份都係IN親就請, 無試過失敗. 因為其實我自己都幾怕interview呢樣野, 更怕IN完人地唔請果種挫敗感, 成日會諗到底我有D咩比唔上其他應徵者!!?? (因為我剛畢業果陣, 搵咗幾個月先搵到工, 好多工都請咗我既同學而唔請我, 所以我果陣覺得自己好失敗) 所以今次IN成咗份工, 最開心唔係因為搵到工, 最開心係自己可以打低其他十幾個應徵者, 比人揀到出黎 "贏"到份工既呢種感覺... (我知自己咁講好寸好變態, 但極度好勝既我真係會咁諗, 如果有咩得罪, 請原諒我呢個心理唔平衡既人)

9 則留言:

fat12565 說...

恭喜, 咁快就有工做, 休息咁耐, 學咗d本領, 唔使做地嶽廚神巳是得著
[版主回覆11/21/2010 17:32:00]都唔算係咩本領, 我覺得做番少少本份啫.

lovesky 說...

恭喜~~! 不變態呀! 見工當然是希望別人請自己,如果不請,自己就好容易會想…自己是那兒不好呢??那兒做不好等等… 做妳工作開開心心~~!
[版主回覆11/21/2010 17:32:00]thanks~~ 不過放咗咁耐假又唔係好想返工, 唉...

aa 說...

恭喜、恭喜,開心認識到一位咁正面的朋友,一於食餐勁既慶祝一下。
[版主回覆11/21/2010 17:32:00]我唔正面啦, 如果我係咁正面, 遇著d低能同事同個討厭日本人老細 我應該都可以一笑置之, 唔會自己谷到劈炮唔撈.

J Li 說...

恭喜晒! ALL THE BEST!!!!  
[版主回覆11/21/2010 17:32:00]多謝晒~~

大勇 說...

恭喜、恭喜!雖然假期結束,但有份工點都踏實d!
[版主回覆11/21/2010 17:32:00]係呀, 放假係幾開心, 不過日日呻悶無咩自標咁, 唔啱我性格.

Terry 說...

恭喜晒﹗~~~~~~~
[版主回覆11/21/2010 17:32:00]多謝晒~~~

tsunwai 說...

雖然可能會無得睇C9教煮送(哭).....但恭喜曬^^
[版主回覆11/23/2010 01:22:00]唔駛哭, 哈哈, 因為我決定過番油牆生活啦~~

Lam 說...

咁就快D襯這個假期結束前, 煮多些自己鐘意既野食啦!!
[版主回覆11/23/2010 01:24:00]返咗一日新工, 我決定唔做啦, 間新公司我覺得唔多對路.

超級糯米糍 說...

恭喜哂呀~~~ 咁快就要結束個油牆假期LU~~~HAHA~~ 希望你黎緊呢份工會返得開開心心LA~~ 仲有趁而家煮多D野呀!~~ 我有時都會睇你既食譜學煮野食架~~WAKAKA
[版主回覆11/23/2010 01:26:00]結束咗一日, 聽日又開始油番牆啦~~ 我決定唔做果份工啦.
我會繼續煮飯仔架啦, 多謝你捧場呀~~~