2010年11月1日星期一

香蒜肉粒意粉 (附食譜)

我其實幾鍾意食Pizza Hut既香蒜肉絲意粉架, 所以就自己試吓整啦.

食譜參考:
http://shirleyliving.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=1405701

材料(約4人份):
意粉 300g
火腿 2片
免治豬肉 $10
雜豆 半碗
蒜頭 兩瓣
蒜蓉 適量



步驟:
豬肉用生抽, 糖, 生粉先醃
火腿切絲
蒜頭切碎
滾水加鹽及少許油, 加入意粉煮軟, 盛起隔水(煮既時間請參考意粉包裝, 如包裝寫明10分鐘, 則用滾水煮7~8分鐘便可, 因為一陣會回鑊兜炒)
豬肉加入少許水及生粉攪勻
熱鑊下油, 下蒜片略炒
放豬肉炒至略熟
加入蒜蓉及火腿爆香
加入雜豆, 加小半碗水, 落鹽調味

加入意粉不斷炒至乾身, 完成




大約成本: $16

1 則留言:

倭国団長 說...

我無食過Pizza Hut既香蒜肉絲意粉、吾知係点既様&味。 不過、 点解望落去好似乾争争咁既? 吾係話要水liu liu, 好似soup spaghetti咁、不過真係無セ水気lor..
[版主回覆11/05/2010 11:24:00]係呀, pizza hut既呢個意粉唔係濕架, 係乾乾地架~~