2007年2月15日星期四

上Global Wedding攞關島影既相, 又一肚氣!!

Global Wedding話關島返黎後4~6星期先有相攞(數碼相, 燒落CD), 佢6號果日終於打黎話攞得, 於是我地就即日放工上去拎. 但換黎既又係一肚氣... 首先我同流沙包記得係EXPO落訂果陣問過, Queenly佢話會比番晒D相底我地架麻. 所以我地先一直以為有100張佢執過既相, 另外仲會有所有既相底. 尋晚上到去佢話從來個package都唔包所有相底喎. 結婚既人真係好蝦D架? 餐餐未比錢果陣就乜都應承乜都話有, 比佐錢之後就反口話從來無D咁既事. book酒樓係咁, 而家Global Wedding又係咁. 下次再book D咩真係要學精, 有乜野真係要錄埋音, 少少細節都要好老土咁白紙黑字寫低簽名作實先得!!

佢本身package既資料寫到咁, 再加上當初係EXPO佢都話有, 所以我就以為會攞得番所有相底架麻!!

專業攝影 Digital snap (100張連光碟)
所有底片燒CD (jpeg) All netgative return in CD (jpeg)
錄影連影帶 Video taking (edited 30min. video covering chapel ceremony)
專貴相簿連21張相[8x12] Elegant Album with 21 @ (8x12)

仲有呀, 我隻碟話就話有104張相(佢仲話104張相已經比多佐我地啦喎!), 但係嚴格黎講得92張相咋, 因為有12張係重覆既: 其中有6張係monotone既相(張相變佐黑白), 同埋有6張大size既相. 問題係, 果6張咁既黑白相, 流沙包用photoshop都識整啦; 果6張大size既相, 全部都唔係我心水揀作油畫既相囉.

不過要讚既係我個攝影師真係掂, D相真係靚, 角度攞得幾特別. 係無助手無反光板無腳架既情況下(不過關島D陽光咁勁, 都唔駛呢D野啦)都可以影得咁專業, 值得一讚!!

講真其實關島World Bride既服務真係幾好, 可惜佢地係香港搵間咁既Global Wedding做代理...

     

 

 

 

 

沒有留言: