2007年2月1日星期四

尚膳潮州小廚 -- 無咩特別, 但D野好油...

地址: 尖沙咀海港城GW3304
電話: 2613-9800

今個月係阿伯生日, 佢話想食中菜, 所以1月既gathering就黎佐呢度食. 我地叫佐個爆帶子, 糖醋伊面, 蝦球, 蠔餅, 潮州炒面, 豬腳凍, 金華四蔬, 好似仲有一樣但唔記得佐. 整體黎講食物係OK, 不過我覺得D野比較油, 尤其是個帶子同蠔餅, D油多到呀... 同埋個蠔餅麻麻地啦, 淋既, 唔好得過廟街廿蚊餅果D. 最離譜係個潮州炒面, 個menu張相都幾靚幾多料咁架麻, 真正黎果碟, 我以為係齋面黎添喎, 得幾粒細蝦仔, 小小菇類, 一碟咁既野賣六十幾定八十幾蚊? 求其一間雲吞面舖食個面都好食過佢.

是次每人消費約$140

2 則留言:

threekoo 說...

糖醋伊面,我都未食過,好想試下呀.....

墨魚燒賣 說...

三姑: 係呀, 幾得意架, 我都係第一次食.