2007年2月5日星期一

Coffee Mill 磨坊咖啡室 (Marco Polo Hotel) -- 如果要比錢食就唔抵啦...

地址: 尖沙咀廣東道海港道香港馬可孛羅酒店
電話: 2113-0888

星期四晚流沙包同我去佐Marco Polo食buffet慶祝, 呢間餐廳就係正我公司樓下, 不過我返佐兩年幾工都係第一次去Coffee Mill. 果度既buffet不過不失啦, 食物種類唔算好多, 無生蠔, 但有幾款唔同既海鮮, 例如青口, 藍貝, 凍蟹, 螺, 蟹腳, 蝦等等. 流沙包一開始就不斷消滅D海鮮, 淨係螺我地兩個人都消滅佐1打以上. 其他既食物都無咩特別, 例牌地會有魚生, 冷面, 燒味, 魚果D. 呢期buffet每人有一盅佛跳牆, 都幾足料, 有雞腳, 龍眼肉, 豬展, 鮑魚仔等, 不過個湯好淡, 同埋好油, 唔得清.

呢度好少甜品, 如果你好鍾意食甜品, 唔建議你黎呢度, 得果十款八款而已, 而且款式一D都唔吸引, 我淨係食佐個豆腐花, tiramisu, 生果就算. 其他甜品仲有cheese cake, 蘋果焗布甸, 朱古力慕絲之類, 普通得很.

呢度每位$238, 不過流沙包係Marco Polo會員, 我地今晚係用張free coupon食飯, 所以今餐一亳子都唔駛比, 順便拎埋支酒同埋個蛋糕. 如果要比錢黎食, 我就覺得唔值啦...

2 則留言:

吾家吳居 說...

但係入會係咪好貴?

墨魚燒賣 說...

吳家吾居: 流沙包係$1888入會, 之後兩個人係酒店任何餐廳食飯都可以50% OFF. 佢仲有張FREE BUFFET, FREE紅酒/白酒, 同FREE CAKE既COUPON送. 另外仲有其他COUPON, 不過唔抵 我亦唔會用, 所以唔記得仲有D咩...