2007年2月28日星期三

2007年2月23日(五) 年初六 -- 病到我死下死下

尋晚打完邊爐返黎都覺得有唔妥, 半夜訓訓下個胃已經好唔舒服, 半夜起身係咁疴, 想嘔又嘔唔出, 到天光果陣終於嘔得出, 但係都仲好辛苦. 流沙包今日要出去教波, 得番我一個人係屋企, 本來11點幾起身諗住溫下書, 點知都係頂唔順, 又嘔, 已經嘔水, 嘔到無野好嘔, 於是再訓過, 成日就係咁訓, 訓到七點流沙包返黎, 我成日都無食過野, 佢沖佐杯麥片比我飲, 本來以為好D啦, 點知剛剛飲完又想嘔, 將頭先飲既麥片又嘔番晒出黎. 本來我話唔睇醫生, 因為以我豐富既腸胃炎經驗, 腸胃炎就算睇醫生都無用, 佢都係開D止痛, 必要時服既止疴藥比你. 無論點都係要靠你自己疴番晒D菌同烏糟野出黎先會好得番.

不過流沙包見我嘔到面都青埋, 唔理咁多的佐我去睇醫生, 我一落到街又嘔, 去到醫生度, 佢叫我食佐D藥係診所坐十五分鐘, 如果再想嘔就幫我打止嘔針, 食完藥我都係想嘔, 於是唯有啪支針. 返到屋企坐佐陣, 又嘔, 連頭先食果D藥都嘔番晒出黎, 嘥氣! 我全日都無食過野...

我同流沙包講我都係過唔到今晚架啦~

2 則留言:

threekoo 說...

又係腸胃炎, 你已係我識既 blog友入面既第四個了, 那你現在好返未???你要小心身子呀!!!

墨魚燒賣 說...

三姑: 我都係成日腸胃炎既人黎, 鬼叫我為食成日亂食野...