2007年2月7日星期三

關島結婚之旅 Day 4, part 2 -- Jamacia Grill食飯, 跟住返酒店泳池游水

2006年12月28日(四)

出完海, 阿Bill係碼頭接返我地, 我地問佢有咩好食, 佢就介紹佐 Jamacia Grill, 係食查莫洛野, 紅米飯呀, 燒烤呀之類. 我地叫佐個family set, 超大碟呀, 顛架~~ 食完飯導遊帶我地入佐D實彈射擊場睇下, 但係我地無幫襯. 之後阿Bill就車我地返酒店.

係房休息一陣我地就落泳池玩, Hilton Hotel有三個泳池: 一個主池, 一個細池面向個海, 另一個細池有水上排球同籃球玩. 其實即使係個主池都係好細個, 不過黎到關島點都要落酒店泳池玩下. 係泳池玩佐陣我地就落佐沙灘, D海水好鬼鹹, 不過D水好清, 同埋即使D水只係去到心口咁淺水, 都已經有魚係度游黎游去, 好正呀~

沒有留言: