2007年2月5日星期一

2007年2月4日(日) -- 好hea...

由於Sem B剛開始既關係, 無咩書可以溫(基本上係公司都溫好晒), 於是乎weekend我就開始溫番D日文, 由《みんなの日本語》開始溫(可想而知我D日文真係好多都唔記得). 然後食飯果陣又摷番D陳年舊戲黎睇, D DVD阿妹借佐比我地年幾我地都無咩睇過, 我呢個禮拜就睇佐煎釀三寶同戀情告急.

套煎釀三寶簡直係垃圾, 成套戲都唔知想講咩, 無theme既? 我都唔知成套戲想表達D咩. 真係唔明咁既戲都有電影公司肯比錢開拍. 所以相比之下, 戀情告急就好睇好多, 雖然都係胡鬧, 不過套戲幾搞笑, 起碼我知成套戲既theme係想講浪漫呢樣野.

其他時間就打下機, 玩下養狗同玩下cooking mama. 另外就係睇番之前錄起既America's Next Top Model同Project Runway, 成個weekend就係咁過.

流沙包去佐邊? 唔駛問緊係出佐去教波, 帶隊, 打比賽啦~ 仲要呢個星期日係家長日, 佢六日都要返學校添, 唉~~ 

2 則留言:

愛莉媽咪 說...

我都明白流沙包的忙碌,因為以前我都是他旳同行, 真係d私人時間都成日都貢獻比學校.

墨魚燒賣 說...

咪咪貓 & 豆豆龍: 點解教小學都要咁辛苦? 我有個中學同學係小學教英文, 佢話晚晚都要九點先會離開學校...