2007年2月16日星期五

諗深一層, 結婚到底係為佐乜野...?

最近為佐結婚既事唔多開心, 一句到尾都係因為錢. 點解人地身家咁豐厚, 但係少少數目都好似要計到足咁? 即使假設只係開玩笑講下, 我聽到都覺得唔開心. 點解做大既就好似永遠要係蝕底果個? 細個係屋企就永遠要讓細妹, 有咩唔啱都係我錯, 好啦唔緊要, 果個係我親細妹, 我年紀係大過佢, 我係佢家姐. 但係嫁佐之後, 我老公又係大佬, 我就變佐大嫂, 大嫂咁又點呢? 但我年紀係全屋最細果個, 搵錢係最少果個喎... 點解做大既就要咁多義務, 但係就無咩權利無payoff? 如果比我再揀我可能唔想咁快結婚, 我而家發覺結佐婚其實都無咩著數. 我同我老公一向都係自己顧自己開支, 層樓係佢未識我時買落既, 層樓係佢個名, 供樓係佢既錢, 屋企水電煤佢交, 出街食飯多數佢比錢, 有時我同佢行街買野佢會出錢送比我. 我基本上係自己顧番自己開支, 仍然會比家用阿媽, 最多係負擔下去百佳買野既開支, 無家用攞.

但係過時過節就要比錢對方屋企, 其實係我比錢阿媽話係我老公比佢, 佢比錢佢阿媽話係我比佢過節. 結婚前我都唔會過時過節額外比錢屋企. 結佐婚又要派利是, 開始有自己屋企, 開支又大佐. 其實我又唔打算生, 都唔知結婚黎為乜. 最近淨係覺得, 結婚只係令我自己份人工要分多佐出去比其他人, 錢駛多佐, 責任負擔大佐, 身份多佐(變佐大嫂, 人地新抱...), 淨係得付出, 但無回報無咩野得到過, 淨係覺得只係可以更名正言順更開宗名義地比人屈比人攞著數, 開始覺得結婚係捉蟲... 結婚黎都唔知為咩...

9 則留言:

sin yi irene 說...

唔好咁諗啦~~ 結婚係因為想同你鐘意既人一齊生活有一個屬於你兩個既家嘛!~ 努力吧

墨魚燒賣 說...

肥冰: 同居都可以, 哈哈~~~

Edmund Tai 說...

做人有時係要無條件咁付出,唔能夠下下計較架,你地父母都養大你地,咁回報下都應該架!

墨魚燒賣 說...

泰山不倒: 我唔係講父母呀, 父母我點會計較呢?

threekoo 說...

結婚係一個女人既成就嘛, 你已經達到左(好叻), 要開始人生既新一頁, 咁當然要去到下一頁係一定唔係咁易ga la, 你都係一時之氣先會咁講, 可能過一排, 你又會係度講你家庭既開心野俾我地聽呢!!!

愛莉媽咪 說...

 結婚, 就是名正言順的一起生活, 父母得到安慰, 兩人一起努力建一個"家"的感覺吧.

吾家吳居 說...

從錢銀出發去諗會唔開心,不如換個角度諗下呀... 我覺得結婚係為左可以一齊生活,建立一個屬於自己既小天地...或者仲可以加多個小成員呢 同居可能有d人覺得都可以達到上面既效果,不過我覺得d點都唔夠結婚個種承諾來得深刻 如果只係從金錢角度出發,我諗好多人都唔會結婚架啦

Olive 說...

結婚只係比個名份對方.  第時有咩冬瓜豆腐, 未死既伴侶可以有d保障(例如保險呀, 層樓呀).  除此之外, 我都諗唔到有咩意義lu.

墨魚燒賣 說...

三姑, 咪咪貓&豆豆龍, 吳家吾居, 橄欖人: 可能擺埋酒會好少少掛, 而家樣樣都係錢, 我只係覺得點解唔體諒下我地... 我地唔係佢地想像中咁有米...