2007年2月17日星期六

羅浮宮攞相~

上星期六羅浮宮打黎話D相攞得, 我地就星期日出去拎, 我地只有兩本8X12"相簿, 同一幅20X24"油畫, 同埋有4張2R相. 揀相同攞相簿隔佐兩個月, 我地都唔係好記得自己揀佐咩野相, 如果佢曬錯其實我都未必知. 記得揀相果陣我唔係好滿意D相, 但而家睇番曬佐出黎既相簿又覺得OK喎, 唔係太差啫.

不過D野好重呀, 由九龍塘拎返屋企好攰.

(D相底拎佐出去搵人scan, 遲D會有靚相睇架啦~~)

5 則留言:

threekoo 說...

好心急想睇呀!!!

金寶 說...

            
祝你 豬年 行大運~ 橫財 手~ 新春快樂 !

墨魚燒賣 說...

三姑: 而家有相睇啦, 哈哈~ BOBO: 多謝你呀, 大家咁話~

愛莉媽咪 說...

想問下去邊度可以SCAN相底做數碼相, 幾多$? 我都想keep 結婚相做數碼相呀

墨魚燒賣 說...

咪咪貓&豆豆龍: 我係元朗d影相舖scan架, kodak晒相舖, 佢收我每張$5, 算平掛. 流沙包係佢深水埗公司附近問過, 要成$10張左右, 仲話熟客平佐比佢. 所以你可以周圍去d晒相舖問下價, 可能會發掘到d仲平既都唔定.