2007年2月26日星期一

2007年2月20日(二) 年初三 -- 濕地公園

今日一訓醒諗住搵阿媽飲茶, 點知原來阿媽已經係酒樓等緊位, 因為姑媽同舅父佢地今年好早就入黎拜年, 所以就索性一齊去飲茶. 飲完茶我同流沙包去佐濕地公園行, 我想黎濕地公園好耐架啦, 可惜一直都無時間(係流沙包無時間), 今日終於如願. 入場費成人$30, 我用學生証就半價$15, 哈哈~~ 濕地公園比我想像中大, 不過就唔係我想像中咁多野睇. 我地都係睇下花花草草, 用望遠鏡離遠睇下雀鳥, 睇下魚睇下蟹咁樣. 得閒親親大自然都係一件好事. 不過今日好多人呀, 如果平時黎就會行得舒服好多, 起碼無咁多細路無咁嘈.



流沙包話呢張相叫紅男綠女
     

不過要報告我竟然係濕地公園裏面發現有假Keroppi賣!! 太過份啦!!
我初初仲以為係咪咩特別版, 拎起手見佢個招紙有印上Keroppi家族既公仔頭係度, 但係就無寫Keroppi, Sanrio呢D字眼, 有D公仔張招紙甚至印上米奇公仔, 好明顯呢隻係翻版啦!! 太過份啦, 雖然佢全身都無印住呢隻係Keroppi, 但好明顯一眼就睇得出佢係抄Keroppi架啦!! 咁可唔可以告佢侵權架...?? 雖然隻公仔真係幾得意, 但支持正版既我, 係絕對唔會買假PIPI架! 同埋佢都賣得唔平喎, 成$50一隻... (不過真係好可愛呀... 我覺得造得可愛過D正版公仔, 通常D正版PIPI都唔係正常PIPI比例樣架麻, 你話死唔死)

睇得出我個樣係幾無奈


你見到張招紙竟然印上米奇老鼠...

2 則留言:

sin yi irene 說...

嘩.真係好老翻噃~

墨魚燒賣 說...

肥冰: 但係佢眼同面既比例做得幾好. 只要你睇下Sanrio出既Keroppi畢業公仔就知我想講咩...