2007年2月13日星期二

關島結婚之旅 Day 5, part 1 -- 南部觀光

2006年12月29日(五)

今日上午我地去南部觀光, 搭Lam Lam Tour既藍色線(南島循環線), 原價US$25, 由於我地有free pass, 所以只需補番差額US$15就OK. 我地選擇係GPO上車, 10點半有一班, 未有車前又係GPO行佐陣. 去南部架車係有冷氣的, 我建議大家盡可能都唔好係GPO上車, 因為呢個站係出發南部前既尾站, 我地上到車已經有好多人係度, 所以我地有部份人要分開坐, 而且我地八個人上埋車仲剛剛好坐滿晒, 如果再多一個人都唔知坐地下定全程企足三個鐘頭勒...

車上面九成都係日本人(我懷疑除佐我地八個之外其他全部都係日本人), 車上既都係日文廣播, 雖然之前睇單張話有什麼中, 韓等等既翻譯, 我見某些座位都有D可以插headphone既物體, 應該係翻譯機, 問題係... 0係個座位度完全搵唔到headphone喎, 唔通要自備...?? 以我有限既日文, 我隱約聽到個日文廣播先介紹關島既風土人情, 天氣之類, 跟住就講下二次大戰日軍同美軍又點, 然後就介紹下D景點之類.

第一站: 嘉安崖-太平洋戰爭國立歷史公園 (Gann Point-War In Pacific National Historical Park)
(10分鐘)

唔... 有三支旗杆(分別掛上日本旗, 美國旗同關島旗), 有D炮, 行落去係個細沙灘咁囉...

 


第二站: 西班牙橋 (Old Spain Bridge/Talifak Bridge)
(途經)

巴士途經阿司機叔叔叫我地望右手邊, 西班牙橋, 無咩特別, 開車走人.

第三站: 色堤灣觀景台 (Cetti Bay Overlook)
(5分鐘)

行百零級樓梯上去, 上到去可以望遠D咁囉.

 

第四站: 麥哲倫紀念碑 (Magellan Monument)
(5分鐘)

無咩特別, 唔睇番D旅遊書我都唔知D相係咩地方.



第五站: 索勒戴堡壘 (Fort Soledad)
(5分鐘)

又係有幾碌炮咁, 貓貓都成為景點. 佢好得意, 唔怕人, 任人地摸.

 

第六站: 傑弗海盜灣 (Jeff's Pirates Cove)
(10分鐘)

呢度有間餐廳, 有D紀念品手信賣. 行出D係個沙灘. 你可以選擇係呢度逗留食飯, 然後搭下一班一小時後開出既巴士離開. 



根據巴士份介紹, 佢明明有8個站, 但唔知係行程改佐所以份介紹唔夠update, 定係個巴士司機飛站, 總之有兩個站(馬里諾碼頭及英納拉漢天然海水游泳池)明明巴士份介紹有寫, 但係就無停車比我地去睇下.

5 則留言:

threekoo 說...

咁你d日文都唔係好有限, 你連佢講歷史都聽得明 叻女!!!

墨魚燒賣 說...

三姑: 唏, 我係聽到D KEYWORDS咋麻... 勁乜鬼野呀...

raymond 說...

very nice place !

志傑 說...

攪到我都想去玩

墨魚燒賣 說...

火燎森, 豬豬俠: 關島幾正架, package都係四千蚊左右~~