2007年2月17日星期六

聚滿庭京川滬名菜 -- 飯堂之二

地址: 深水步西九龍中心七字樓711室
電話: 2360-2883


星期日去羅浮宮攞完相我地黎佐呢度食飯, 呢度都可以算係我地飯堂之一, 因為呢度既野真係好好食, 今次我地叫佐雞絲炒豆苗, 黑醋排骨, 糖醋魚塊, 鹹蛋炒南瓜, 紅油抄手同八寶伊面. 其中鹹蛋炒南瓜係每次黎都必叫既, 佢亦都係吸引我久唔久就要黎幫襯既原因之一. 我食過咁多間京川滬菜館, 都未見過其他地方有同類菜色, 所以隔一排就會返黎幫襯.

係咪奇怪點解我地兩個人都叫咁多野呢? 因為我地預埋聽日lunch帶飯果餐麻, 所以兩個人叫佐六樣野.

是次每人消費約$200

 

2 則留言:

志傑 說...

第一!! 咁細碟既

墨魚燒賣 說...

豬豬俠: 影出黎好似好細咁, 其實都唔細碟架.