2007年2月26日星期一

羅浮宮影相, 有相睇啦~~

total有42張相, 呢度梗係唔post晒出黎啦~~

 
 
 
 


 
 

9 則留言:

yuk-gi 說...

好靚靚... 重有congratulation ^^~

Deli Prince Club 美味少爷 說...

Congratulations!!!

threekoo 說...

d相都幾好 wo!!!好靚呀!!!

墨魚燒賣 說...

小肥羊/豬, Deli Prince, 三姑: 多謝你地呀~ 化妝既魔力係幾咁勁~~  

LamSun 說...

d相好靚~ I will also take my pre-wedding pics at 羅浮宮 in March.. did you bring the bouquet or u buy it from 羅浮宮?

threekoo 說...

唔係wo, 你唔化妝都靚ga, 我覺得自然美先勝過一切

吾家吳居 說...

我覺得你輯映得幾靚喎...我個時用coupon去佢度映,映得我好肉酸架~~

愛莉媽咪 說...

好靚呀

墨魚燒賣 說...

Lam@sunshine day : 多謝你呀~ 我束絲花係金都買架, 盡可能唔好係羅浮宮買d咩, 婚紗攝影公司咩都貴過人, 自己買去好過. 三姑: 我唔化妝係幾嚇人架喎. post得上blog既相我係揀過無咁樣衰先post出黎, 所以你咪覺得唔太差囉~~ 吳家吾居: 我係用coupon upgrade影架. 你果陣個攝影師係邊個呀? 咪咪貓&豆豆龍: 多謝你呀~~