2007年2月14日星期三

關島結婚之旅 Day 5, part 2 --再戰Micronesia Mall同GPO, 機場

2006年12月29日(五)

成個南部環島遊共三小時, 我地回程係Micronesia Mall落車, 先去food court食lunch, 我揀佐食Burger King, 明明見menu係呢個價錢, 但係點解比錢果陣會貴少少既?? 我地諗緊唔通日本遊客真係會比人收貴D呀!?(個店員以為我地係日本人, 我地明明話要No. 8個餐, 個店員仲拎個日文menu出黎問我地係咪呢個, 我地話係), 原來個日文menu淨係得加大個價錢, 我地都無諗住加大, 就咁就比貴佐勒, 然後得到杯超大既加大汽水... 個包麻麻地好食, D薯條又麻麻地好食, 唔夠熱, 唔夠鹽...

食完飯我地就再分頭行動勒, 我覺得Micronesia Mall呢度唔及GPO好行, 所以係呢度都唔係買佐好多野, 係阿姨佢地犀利, 買佐成11條牛仔褲. 由於我尋晚先買完, 知道應該有$10減, 點知佢地買11條都無discount喎, 於是返去問清楚, 個店員阿嬸竟然一句"sorry, I forgot"就算, 嘩, 每條減$10, 11條就可以減$110啦, 成八百蚊港幣喎, 梗係點到爭取番啦, 後尾先知原來個US$10 discount card唔可以即時用, 要下次購物既時候先用得(即係話尋日個店員好人一次過free比我), 不過咁都應該可以減番$100掛, 搞手續搞佐好耐. 搞完都差唔多四點.

行完Micronesia Mall我地再去GPO, 因為阿姨今朝係GPO睇中佐件褸, 下午返去買. 係GPO逗留佐一陣我地就要返酒店勒, 因為約佐導遊五點鐘黎接我地去機場. 酒店同機場好近, 十至十五分鐘左右就到機場. 之後... 都無咩特別lu, 返香港啦, 嗚嗚...



關島行程正式完結. (仲有個後記架~)

2 則留言:

LamSun 說...

Happy Valentine's Day~

threekoo 說...

等你個後記