2007年2月27日星期二

2007年2月21日(三) 年初四 -- 閒

今日阿Rock同佢新婚太太Sunny上黎拜年, 其實係因為尋晚流沙包唔知download佐D咩搞到部電腦上唔到網, 於是急call阿Rock上黎幫手睇下, 不過流沙包轉過頭自己又整番好. 阿Rock佢地上黎坐佐陣, 我地就call埋振宇一齊去飲茶, 我地去佐西鐵站間囍慶飲茶, 食物都OK喎.

飲完茶阿Rock就繼續出去拜年, 本來話我同流沙包今晚玩煮飯仔, 振宇上黎食飯, 不過振宇尋晚通頂, 驚一陣唔知會訓到幾點先起身, 於是就決定佢上黎叫Pizza食算數. 我地下午就行下元朗, 去佐冒險樂園巡視業務, 我今日好好運呀, 掟彩虹中齊紅色黃色同綠色奬, 哈哈, 未試過咁勁架, yeah!

2 則留言:

threekoo 說...

咁好, 咁有咩野獎??

墨魚燒賣 說...

三姑: 紅色安慰奬係d小零食, 黃色細奬係hello kitty碟仔加叉同匙, 綠色中奬係相架, 無得揀底下我揀佐hello kitty相架, 可放3R相.