2007年2月26日星期一

2007年2月18日(日) 年初一 -- 恭喜發財, 香港九龍行大運

舊年既年初一我同流沙包身處北海道旭山動物園睇企鵝, 今年新年就要係香港過, 因為剛剛聖誕先去完關島, 又要儲錢擺酒, 所以今年新年無得去旅行, 同埋阿媽勒令流沙包今年要出現一齊拜年, 因為話費事到我結婚果日先第一次見D親戚喎. 我地朝早就出佐屯門奶奶度食齋, 然後就要出藍田姑媽屋企拜年同食lunch, 坐到四點幾就過麗港城伯娘屋企, 然後就一齊落灣仔去老人院探阿嫲. 真係遊勻香港九龍新界, 好彩有NDS(同流沙包)伴我左右.

探完阿嫲我同流沙包就返元朗, 我地去佐元氣食壽司, 跟住返屋企換件衫就去振宇屋企發大財, 我地打麻雀同玩魚蝦蟹, 不過我實在太攰啦, 玩到凌晨兩點幾頂唔順就走勒, 大年初一就輸麻雀, 唔老黎喎~~

沒有留言: