2007年2月28日星期三

2007年2月25日(日) 年初八 -- 揀衫

今日約佐奶奶佢地入黎元朗揀擺酒果日既奶奶衫, 我試埋褂, 流沙包試埋新郎禮服. 我地先去佐潮館飲茶, 我覺得D點心麻麻地啦, 飲完茶雅麗都仲未開門, 於是我地就去麥當勞食雪糕坐佐陣. 呢度既開心樂園餐有Keroppi呀, 流沙包即刻買佐個比我, 好開心呀! 後尾發覺原來拎個公仔包裝膠袋可以去抽書籤喎~ 但係我唔捨得拆膠袋喎(我通常買番黎既Keroppi都唔會用, 唔會拆袋, 原袋保存). 流沙包幫我係麥記度睇下有無人拆佐個膠袋唔要就走佐果D枱, 執佐個膠袋走. 我地初初執到一個, 我好乖咁去抽, 抽中佐張XO既; 於是流沙包繼續出擊, 再執多三個膠袋番黎, 今次我姑仔同埋我一齊出去抽, 佢好勁, 一次過嗱一堆書籤上黎, 然後先逐張睇下邊張係Keorppi(雖然張書籤有包裝袋包住, 但係個袋好薄, 所以睇到張書籤係咩公仔), 搞到個經理都寸我地話不如開個箱比我地慢慢揀... 然後我姑仔答佢, 我地都揀完囉. 最後我地揀多佐三張Keroppi書籤, 好開心呀~~~

之後我地去雅麗揀衫, 我先試褂, 我既原則就係唔會揀要加錢果D款, 同埋我都唔係咁著重著褂, 所以求求其其揀佐套. 跟住流沙包揀禮服, 佢都係揀佐套黑色, 因為黑色會比較襯番我D晚裝. 跟住到奶奶衫, 佢揀佐件奶奶褂, 要補多$300, 可以租多套衫都得lu, 佢套褂差唔多要$700... 又over budget...

揀完衫我地返屋企開枱, 夜晚等埋民民同阿娟上黎就玩射龍門, 好熱鬧呀~ 之後我地就去佐正記食飯.

連繼9日既新年假期就係咁樣渡過佐啦, 聽日又要返工, 唉, 我唔想返工呀, 尤其是返呢一份咁既工, 唉~~~~

2 則留言:

Maggie 說...

好靚呀 張婚紗相~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

墨魚燒賣 說...

藍苺咖啡: 多謝你呀~