2005年5月31日星期二

2005年5月31日(二)

今天返工又遲到, 上到元朗公路又塞車, 都唔知塞乜野... 今朝返到公司八點三十二分. 以前我搭七點九果班村巴, 而家我已經改搭七點半果班村巴啦, 都唔知點解返到公司既時間越黎越遲, 以前搭七點半班村巴, 明明八點二, 三就到尖沙咀, 我果陣仲有時間去買早餐; 而家搭同一班村巴, 返到公司有時已經八點半, 都唔知點解.

呢排一係訓得唔好, 一係唔夠訓, 我本來已經好多好多年無飲過奶茶了, 因為我覺得唔健康, 但係最近每朝早成日都要靠奶茶續命(因為我完全唔飲咖啡麻, 奶茶都得掛?). 以後唔好再叫我去果間CAFE食飯, 食餐飯竟然要三小時! 搞到十二點半先埋單, 返到屋企已經兩點幾...

本來今晚唔駛返學, 一早約佐剪頭髮. 但係DAVIS佢地話尋日個阿SIR好唔掂, 於是我地又齊齊改佐去星期二上堂, 而家暫定返二, 四, 希望唔會再改哩~

2 則留言:

墨魚燒賣 說...

哎呀,唔好咁講哩,我而家都唔係好,咁講法即是我以前極度扒扒~ 哈哈~

不過要多謝佢先~~~

izchan 說...

:) ... good to see you getting your sense of humour back ...

Now you are much cuter.