2005年5月26日星期四

2005年5月26日(四)

最近不少人問我為什麼好像開心了不少, JOSEPHINE問過我, DAVIS問過我, CONNIE亦問過我. 我就是這麼失敗, 開心唔開心全部都會擺在面上, 很容易就看得出, 即使我很努力去飾掩自己的不開心, 努力裝作開心無事, 根本都瞞不了人. 相反開心的時候, 別人很容易也就察覺得到.

我近來開心了不少嗎? 對啊, 對比一個月前, 簡直是天淵之別. 原因是什麼~? 自己估啦~~

今日終於都填完張報稅表, 因為去年被遣散, 然後先再簽新CONTRACT TRANSFER過來現在的公司工作, 所以要搵番以前舊公司D糧單... 很煩啊~~

5 則留言:

Iris 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
Iris 說...

因為有師兄係度.

報稅?我都未教過稅,連稅率都唔清楚,
得閒請教下先.

izchan 說...

2 things.
1. New boy friend.
2. New salary.

Either one will do. :)

But I do hope that the new boy friend is wrong. Its better to just have a new "male" friend for the time being, don't you think?

墨魚燒賣 說...

我唔係有新男友呀! 沒有啊~

墨魚燒賣 說...

馬沙小朋友,我結婚你一定走唔乜,唔駛比人情呀~!!!