2005年5月28日星期六

2005年5月28日(六)

今日約佐誠誠同"全新郭浚生", 我大約九年無見過郭浚生了, 佢比中學果陣肥佐成個碼, 係街度撞到的話我真係唔會認得佢.

我地約佐十至十二去打羽毛球, 然後去元氣食壽司, 跟住三至五點去仁愛堂打保齡球; 我己經有差唔多兩年無玩過保齡球了, 成日落坑添…

之後佢地就返屋企食飯, 我就自己一個人返市中心行一陣, 本來想SHOPPING的, 但係咩都睇唔0岩, 最後兩手空空返屋企食飯~

今晚難得屋企竟然齊人, 我個妹因為男友要考試, 所以今個星期六會見到佢係屋企.

今日仲見到阿包同MAGGIE, 因為佢地比番張會所證我. 阿包為了接MAGGIE放工, 專登由天水圍楂車出尖沙咀, 就只是為了接MAGGIE放工, 然後再入屯門食飯, 真係羨煞旁人~~~

沒有留言: