2005年5月6日星期五

2005年5月6日(五)

izchan, 你好~ 雖然我不知道你是誰, 但是我很多謝你, 每一天都見到你的comment, 真沒想過我寫的東西會有"讀者", 真的要說聲謝謝你!

今晚和舊同事食飯, 很熱鬧很開心; 但今晚去的地方是以前曾和他去過的地方, 有點兒傷感...

阿賢你個死仔, 我已經瘦到112磅, 25吋腰啦, 你都仍然是叫我肥妹!
阿June結佐婚果然成個feel都唔同晒~
Kenny竟然己經有個六個月大既仔仔, 果陣結婚問佢係咪奉子成婚又話唔係~ 不過佢個BB好肥好得意~
William你而家個髮型好睇好多, 以前果個箭豬頭你都係唔好再剪啦~
多謝阿志你幫我"筆"雪糕, 我知你好努力咁去安慰我架啦~

1 則留言:

izchan 說...

I am just someone who came and saw.

Never really liked it when a girl cries, and hate it even more when its because of stupid men.

Hang strong.