2005年5月24日星期二

2005年5月24日(二)

今日開始SUMMER TERM, 平時SEM A/B都係返六點半至九點四, 但係SUMMER係INTENSIVE COURSE, 要返六點半至九點十, 好HARSH呀~~~ 我唔知自己可唔可以捱到十一個WEEK呢?

今日果堂係BUSINESS PROCUREMENT PROCESS, 非常沉悶, 我地間唔中傾下DAVIS既日本之旅, 佢買佐幾樣手信比我呀, 多謝晒~ 我都好想去日本啊, 四年無去過了. 不過我下次去唔會再去東京了, 因為己經去過四次, 雖然東京呢個地方去幾多次都唔會膩, 但我覺得應該去D未踏足過既地方. 我都是仍然好希望有機會同另一半欣賞冬天既北海道, 我咁大個人都仲未見過落雪啊~ 真係好想有機會去睇下~

我放學一向係南山村出口走, 然後行去救世軍後面搭小巴去南昌, 今日放學見到學校門口有人係度拍野, 原來係陳鍵鋒同胡杏兒.

師兄順利碩士畢業, OMEDETOU~

2 則留言:

Iris 說...

真人靚唔靚仔??

墨魚燒賣 說...

呀,我都唔記得自己寫見到陳鍵鋒添...
兩個人同上鏡無咩大分別喎...