2005年5月4日星期三

2005年5月3日(二)

估唔到會收到comments, 多謝各位關心!

呢段日子, 要多謝好多人~

多謝Connie, 多謝你得閒鬧下我, 鬧醒我;
多謝娟娟, 臨時約你食飯你都肯黎陪我;
多謝誠誠, 我14號考完試快d介紹全新郭xx比我識;
多謝湯米, 我果日真係好?唔想出街, 第日再去食雪糕;
多謝馬沙, 不過我會減少煩你;
多謝阿賢, 你的見解真的很到point, 我比你點醒了不少;
多謝Protein師兄, 我應該要比心機向你學習;
多謝阿昇, 你既禮物我會盡快買架啦;
多謝同病相憐的漢仔, 安慰你的同時, 我亦是在安慰自己, 是對自己的一種反思;
多謝GAF的各人, 呢個幾星期有你地關心同支持;
當然還要多謝屋企人!!