2005年5月16日星期一

2005年5月16日(一)

蝦餃: 你係咪傻架, 凌晨三, 四點都仲唔訓?

燒賣: 你唔知咩? 我練緊仙麻, 我而家每晚訓得三, 四個鐘, 有時更少; 朝早食兩塊餅乾, 下午食幾粒米, 夜晚完全唔駛食飯... 我就快可以成仙囉~

蝦餃: 你再係咁落去, 唔係成仙呀, 你係升仙呀~!

*************************************************************

我自閉了三個星期, 日日匿埋自己係屋企, 唔想見人, 日日匿埋係房一個人喊, 每日都食唔落飯, 每晚都訓得唔好, 我最新磅數是110磅; 我無時無刻都要自己諗通, 但每日卻困自己在痛苦的回憶當中… 在家”hea”了三個星期, 是時候要振作了, 再這樣下去, 我會越來越恨自己, 討厭自己, 也只會讓人越看不起自己. 之前就是自己太沒用, 現在的我就是要爭氣!!!

補充番呢幾日發生過既事:

原來OT過佐十點鐘就可以搭的士返屋企, 但係我完全唔知道; 等我星期一果晚冒住雨咁搭通宵小巴返屋企, 成兩點幾先返到去...

人地話情場失意, 賭場得意, 我果日竟然中佐我一生人之中最多?金既六合彩. 我由十八?開始期期都買死某兩組?巴, 永不間斷, 但係咁多年黎都唔知有無中過十次安慰?, 就連之後只要中三個字就有$20, 我都無乜中過; 但我果日竟然中佐目前為止最多既?金, 就係中佐4個字, $320, 哈哈~ 係呀, $320呀, 你以為我中佐二, 三?呀?

終於都考完試了, 之後就要搵D野學下~ 學咩? 唔話你知~

*************************************************************

今日同三位型男食飯, 我覺得間餐廳幾唔錯, 環境幾好, 價錢又唔貴~

馬沙小朋友, 多謝你樽LEGO呀~
寶寶, 多謝你D糖呀~ 我上到車睇下個袋, 發覺有好多唔同種類既糖, 果刻真係覺得幾開心架~ 多謝你呀, 無端端要你破費了~
Shinning san, 我真係一個好悶既人黎架, 而且最近我心情很低落, 真係無咩野想講… 成餐飯悶親你們了~

沒有留言: