2005年5月28日星期六

2005年5月27日(五)

星期五下午係我一星期中最清閒的日子, 於是我爭取時間做下ASSIGNMENT, 發覺4條題目有兩條半唔識答, 點算?? 嗚嗚, 好失敗...

TOBY轉佐新工後, 忙到根本返唔到學, 我都唔知佢點算, NATALIE漸漸成為了TOBY的私人助埋; 而我就一向係DAVIS的私人助理, 負責係佢地返唔到學既時候幫佢地拎NOTES, 點名, 同埋講解番上堂既內容... 之類之類. 有時緣份既野真係好奇怪, TOBY同DAVIS本來係我以前係CITYU讀HDAJS時既先輩, 果陣根本唔熟, 只係因為日本研究呢科一定成日有D咩新年會, 忘年會, 什麼交流活動之類, 所以當初大家都知道對方既存在, 但係就完全唔熟悉; 估唔到畢業後兩年, 會係呢科part-time BBA撞番兩個先輩, 呢科收生成六百幾人, 竟然咁橋第一日上堂我地會係同一班tutorial group"相認"番... 之後我同DAVIS就越黎越熟, 大家搵幾錢人工, 有咩感情問題我都會同佢講... 世事既野真係奇妙. 至於NATALIE, 我係去年九月開學才認識佢, 但係我覺得佢好鬼有義氣, 好好人~

今日下午實在太得閒, 所以我無無聊聊就開始寫呢篇日記. 唔知點解, 每當我失戀之後, 總會有個人係我身邊突然出現, 第一次失戀後出現了肥仔; 而今次失戀則是他的出現, 很奇怪... 但各位放心哩, 我唔會好似上次咁架啦, 今次我一定會睇清楚諗清楚先再做決定, 否則只會好似我同肥仔咁, 到頭來根本都無好結果... 而家我希望能順其自然吧~ 因為我知道, 有D野要黎既時候點擋都擋唔住; 相反有D野要走既時候點挽留都挽留唔到... 就讓時間去幫我吧~ 時間可以沖淡一切, 時間亦都可以証明一切.

2 則留言:

匿名 說...

戀愛ge野,應該諗清楚先好ar

雖然我口係愛情方面好失敗,

haha

匿名 說...

我完全冇印象Toby先輩係邊個喎?