2005年5月24日星期二

2005年5月23日(一)

今天約了朋友柴娃娃去玩塔羅牌, 因為大家都有D煩惱~ 我係第一次玩呢D野, 佢講我某方面既性格又講得好鬼準喎, 搞到我朋友係側邊一路聽一路猛咁點頭... 至於我問佐D咩? 梗係唔會公開講哩~

今日放佐工搭地鐵落銅鑼灣, 唉, 地鐵實在太迫人, 我又比人搏矇... 佢仲夠膽死落車都要跟實我後面, 上電梯時又企係我身後, 借機"HI"下我, 到我出閘果陣我停低摷八達通出閘, 我眼角望到佢原來仲係我身邊, 我突然停低令到佢都突然停低佐, 然後我發覺佢根本唔係出閘! 我之前以為人迫0者, 我都唔想咁多心去壞疑人地係咁不壞好意跟住我, 點知見佢無出閘, 遲鈍既我先知原來自己又比人輕薄... 我看來無得救的了...

今天終於去食到元氣壽司哩, 之前我不斷叫EX陪我去, 因為我真係好想去, 但到最後根本都無去過~ :P

2 則留言:

izchan 說...

你是不是?常被人?薄?
如果?,你就得小心一?。
??人能?感?到什么?的人能?侵犯。??他?不一定猜得?,可是也不?差太多。

我不知道??么?你?,也不懂得如何教你。可是我懂得一?道理,那就是?有人喜?只懂求救,而不懂自救的人。?你??法了,?路可逃,要人?,那?另???。可是得先??自己找答案吧,那?才能?大啊?

成熟不是?有完所有的答案,而是?去?找适合的解?方案。

下一次有人“摸”你,你就得告?他“麻?你把你的手拿?,??。”只要你肯面?他?,他?可是?不懂如何反?的,因?它?都是弱者,需要欺?其他人???的小人。

PS: 不要在自己一?人?面?他?,要有多人的地方才?么做。ok?

Iris 說...

搞錯, 咁大個仲俾人博懵, 都係你個樣斯文之過啦.
下次記得"bear"住佢, 好大聲咁講:"先生你隻手做咩摸住我XX啊!" 睇佢驚唔驚.
廣告都又話:記得話唔好,同埋話俾你信任ger人知. 你淨係左後一步唔夠gar!!