2005年5月6日星期五

2005年5月5日(四)

唉, 你實在令我太失望了...

你不會開解人? 但是你卻肯花時間心機去開解其他人...

衰莫大於心死, 到頭來你還是要騙我...

我愛亂諗野? 這都是你造成的!! 而且我不是憑空的亂諗, 我是有證據去壞疑的.

心很痛...

不過你實在令我太失望了, 我相信我很快就可以再站起來!

1 則留言:

izchan 說...

when its over, its over.
Don't worry about it.
The reason why it hurts is because there is still love in the air.
As time passes,
all things die away,
even love ever lasting.