2005年5月31日星期二

2005年5月30日(一)

今晚去佐打麻雀, 都說情場失意, 賭場得意, 我地只係打佐四圈, 由六點半打到九點, 最細三番$2至最大八番$64, 我都可以贏到二百幾蚊~ 不過今晚真係幾好運, 有幾舖都係自摸八番, 還有一舖是槓上自摸, 傻傻地...

打完牌之後join埋馬沙一干人等去食飯, 去佐高氏大廈二樓果間cosplay cafe, 果度有漫畫, 棋同UNO等可以玩, 我地一路玩UNO一路等食飯, 果間cafe我都唔知點比comment佢好, 叫個set dinner可以等成個鐘先黎, 我地等到十一點都仲未有得食; 然後終於都等到有野食, 但係佢個份量簡直係超級迷你, 我係女仔就唔駛食好多, 無咩所謂, 但係班男仕全部都食完好似無食過咁, 馬沙仲話個份量仲少過下午茶, 於是之後佢地再去其他地方繼續食, 而我就搭車返屋企勒.

1 則留言:

墨魚燒賣 說...

嘩,你好快0者~我剛剛寫咋喎~
而家個個以為我打牌好叻,點算?