2005年6月4日星期六

2005年6月3日(五)

我終於解脫了, yeah yeah!!!!! 好開心呀~~~

今晚去了銅鑼灣柏寧酒店27樓的RIVA食飯, 可以望到銅鑼灣夜景同維港, 好靚啊~ 然後食食下飯見到隔離table(點解呢個中文又係變亂碼)係田北俊喎~ 我好失禮, 個DRINK MENU我淨係識FRUIT JUICE果類囉, COCKTAIL同WINE既名我一向都唔識既… 比我自己叫我一定只係識叫橙汁/芒果汁之類 :P

諗諗下我咁大個都未去過D咁貴咁高級既餐廳食飯(去洲際食飯只係因為公司annual dinner, 唔算哩~), 今晚很開心, 多謝啊~~

我頭先應該估錯佐, 今晚餐飯應該大約九百至一千元吧?? 是不是? 快說!!

食飯前一個人行去約會地點, 無啦啦又有個男人彈出黎, 話搵緊人拍咩眼鏡廣告硬照. 而家D呃人藉口真係層出不窮, 之前我遇過話搵fitting model, 而家話拍眼鏡廣告硬照... 我個樣真係生得咁易呃咩? 我雖然係蠢, 但都有自知之明既, 我咁既扒扒都夠膽話搵我拍廣告? 仲跟足我半條街, 先生你無野呀??

4 則留言:

匿名 說...

咦.....又話個日記比阿邊個炸左既??點解個日記仲?度既???...@@"

墨魚燒賣 說...

"炸佐"呢個term係馬沙講既? 佢既意思係之前不斷比人留粗口comment呀~ 不過我delete晒哩~~

Iris 說...

咁你最尾叫左咩飲啊?
我昨晚都係cw吃飯,撞唔到你,不過就撞到其他好多o野......

匿名 說...

IRIS,
你撞到邊個呀??
講你聽下呀!!!
晶晶, 6月3日開心啦~~
阿sir, 第一次就帶你去d咁grand既地方~~~好落本追你喎~~~