2005年6月22日星期三

2005年6月21日(一)

我公司部影印機間唔中會JAM紙, 果日佢又JAM紙, 咁0岩我同另一個同事一齊係度等緊PRINT OUT, 於是我咪諗住自己搞掂佢哩, 但我估唔到個同事竟然問: "JAM紙呀? 點開0架個蓋??" 聽講我係呢間公司只係做佐半年咋喎, 其他同事大大話話都已經做佐好幾年, 點解仲會連JAM紙點處理都唔知既?? 我連影印機TONER都已經自己換過兩次囉... (雖然換到夾親手指)

又有一次我剛剛入PANTRY, 就聽到A同事對B同事說: "無晒水啦喎." 然後B同事說: "我唔識換喎..." 我係度做佐半年, 換水都已經換過好幾次了, 點解佢地係度做佐幾年, 仲係連換水都唔識換既??

1 則留言: