2005年6月27日星期一

2005年6月23日(四)

今日執番D相簿出黎睇, 我有一本整埋好既靚靚相簿集合佐我由出世至中學階段既相, 同一本01年暑假係日本HOMESTAY及聖誕去日本旅行既相簿, 我發覺果陣真係… 非常嚇人, 而家自己睇番都覺得很眼怨: 肥, 娘, 土, 醜, 豬. 著既衫而家睇番真係好老土, 塊面成個包咁, 又醜樣, 真係好唔掂.

尤其是睇番Cityu畢業謝師宴D相, 真係豬扒之中既豬扒 (雖然而家既我都係豬扒, 但至少無果陣咁肥), 實在太恐怖了, 點解我果陣會夠膽咁出街架??? 我真係想毀滅晒果陣影既所有相, 唔止我自己果D, 仲包括其他同學同我影果D, 真係太核突太醜樣了~! 自己都嚇親自己呀~!!!

沒有留言: