2005年6月11日星期六

2005年6月11日(六)

這個星期很忙很忙, 公司突然多佐好多麻煩事, 我心情也不好, assignment又無時間做, 好像渾渾噩噩的過了一個星期, 也不知自己在做什麼, 好像見步行步的心情.

Sem B的考試成績出了, Statistics拎A, Business System Analysis拎A, Marketing拎B+. Marketing呢科唔駛考試, 淨係要quiz同埋做group project, 所以我最討厭呢類唔駛考試但係要做group project既科, 因為個成績根本唔可以掌握係自己手上, 而且我係極度討厭做group project, 我都係鍾意D考試既科多D.

如果你說我唯一的優點是讀書叻, 你講得0岩呀, 即使考試期間是我剛失戀不久, 我根本不能好好溫習; 即使考緊試果陣, 我也不能專心應考... 但我都可以拎A, 那麼你呢?

目前為止的GPA是3.78.

1 則留言:

izchan 說...

wow ... you are really good at studying ... :)