2005年6月7日星期二

2005年6月6日(一)

今晚終於有機會去加太賀食飯, 之前果個都曾經有話帶我去, 佢亦有果張AEON既credit card, 但最後都係一次都無去過~

食完飯搭269B返天水圍, 點知係途中壞車, 到最後我地返佐元朗~

我唔知我究竟係做o岩定做錯...

4 則留言:

匿名 說...

老實說, 我實在覺得你們太快開始了,
雖然你口說不想或不是開始了, 你清潔認識這個人嗎??我真的不知再可以說什麼,真的有點失望~~

匿名 說...

我有說過開始了嗎??
我知大家關心我,但如果我寫出來/講出來,到最後好像被人審判似的話,我寧願選擇什麼都不說.
有好多事我不想說出來,我都對你說了,因為你是我要好的朋友.但若果最後都是換來失望的話, 抱歉,我以後什麼都不會再說了.

izchan 說...

don't be too hard on her. Let her make her own decisions.

And as she said, they are still friends.

cool down.

Life goes on.

Iris 說...

是但啦,final自己開心就得啦,人地點睇都好,反正唔會全世界D人都覺得你好/差.
不過connie都係關心你先咁講jer,係friend先會緊張你jar