2005年6月5日星期日

2005年6月4日(六)

我今日唔經大腦地講佐D唔應該講既野, 我哭了, 你也哭了, 兩個人哭作一團... 我覺得自己很差很衰, 很不知所謂, 自己都唔知自己想點, 不應該累人累物...

今日本來去朋友係科大既宿舍, 但後尾改佐都係去旺角食飯就算. 我唔知好耐無買過衫定受佐咩刺激, 我好耐都無試過唔考慮價錢就買衫, 今日去bread n butter買佐三件衫, 剛巧其中兩件係買兩件有六折, 所以埋單都只係五百蚊~

以前我好鍾意行旺角中心, 但年紀越大, 覺得果度D衫越黎越唔0岩自己了. 同埋而家完全唔會打算去買D幾十蚊一件既衫了...

最近天氣都陰晴不定, 彷如我的心情一樣...

1 則留言:

匿名 說...

一直都只是留意妳的日記,沒有想過可以講甚麼,我只知一件事,就是如果好多野是要發生,隨緣,亦要信自己感覺!