2006年12月2日星期六

去完羅浮宮影相, 成個人散晒...


終於到佐星期五, 係去羅浮宮影相既大日子. 今日113左右去到, 去到佢會問你有無食物帶黎, 佢會幫你keep, 等你方便隨時拎黎食. 然後佢就比條locker鎖匙我地, 之後就上去準備換衫化妝.

今日幫我化妝既係阿Ling, 好開心, 因為之前上網睇人講佢好掂, 所以我一早就request佐佢, 佢個妝果然化得好掂呀, 化到我隻豆豉眼又圓佐又大佐, 好開心~~ 同埋佢set個頭都好靚呀, 完全係我想要果類型. 我望下前後左右其他新娘, 個髮型都麻麻地, 我仲心諗, 比著我我真係一定唔鍾意佢地果D髮型

妝同set頭大約用佐兩個鐘, 係我化妝期間流沙包就揀禮服, 佢試佐三套, 最後要佐套黑色有D閃閃既. 之後就落去開始影相勒, 今日幫我地影相係既細Sam, 因為我之前request既大Sam比人book佐喎唔緊要啦, 應該都會影得靚靚既!!

Sam先幫我地試影佐兩張相, 一張係微笑, 一張係露齒笑, 比我地睇覺得邊隻笑容好D. 我就似乎係露齒笑好D, 但流沙包就唔識笑, 佢平時影相都唔笑既. 跟住就開始正式影相勒, 初初影唔係好習慣, 因為會擺埋D平時你唔會擺既post, 要拗腰, 戚膊, 擰頸, 伸下巴D難度, 擺好佐仲要定住一陣唔郁得, 都幾攰. Sam成日叫我笑得開心D, 燦爛D, 比多D笑容, 但我已經笑得好勁啦喎最痛苦係流沙包, 要個唔識笑既一日內不停咁笑, 但佢交唔足貨, Sam又係成日叫佢微笑, 比多D笑容. 哈哈, 好高難度.

影到大約五點就換晚裝同轉妝, 然後就集中影室內景, 呢個時候開始有D, 心諗想快D影完. 影到差唔多八點終於都影完啦, yeah~ 因為我地得兩套衫, 唔駛好似人地咁影咁耐, 我見其他新人仲要換民族服繼續影, 真係佩服佢地! 我地兩套衫, 唔計化妝時間都影佐七個鐘.

後尾我地就換番便服同落妝, 執齊D野就落去埋單同約揀相時間. 因為流沙包upgrade佐禮服$480, 我唔識分咩叫乾濕粉樸所以買少佐個乾粉樸, 要係佢地度買一個$15, 新郎化妝$90, 同埋我地要佐set可以即日拎走既數碼合成相, set兩款每款兩張共$198, 所以今日埋單都要$783. 我地約佐星期三黎揀相呀, 好緊張呀, 唔知影得靚唔靚呢??

總括黎講, Ling化妝真係超掂, Sam幾好人, 會講好多野引我地笑, 同埋我見佢都好比心機影, 每個景都起碼影六, 七張, 雙人影幾張, 我單人又影幾張, 流沙包單人又影幾張. 同埋數碼合成相本來得四張相, 但細Sam free多一張單人相比我, yeah~ (雖然張單人相影到我塊面腫佐無辦法我一笑得勁就係咁, 但細Sam每次都叫我笑得再燦爛D, 好擔心其他影出黎果D都係肥面…)

係羅浮宮
total九個鐘, 影完出黎成個人散晒



5 則留言:

nana 說...

真係好ok喎, 成個人sharp晒, 好幸福喔

志傑 說...

咦! 唔似你既?

墨魚燒賣 說...

維珍娜: 多謝你呀~ 豬豬俠: 如果化行晒妝都仍然似我本來面目咁就死得囉~

索琪 說...

我都係路過,我都係羅浮宮影婚紗相架, OK幾靚呀...不過你蝦子餅個樣好緊張笑容好少

墨魚燒賣 說...

索琪: 多謝你呀~ 我揀佐相添啦, 但有D失望, D相唔多靚. 同埋我男友佢唔識笑...