2006年12月26日星期二

裕滿人家 -- 今餐好不知所謂!!

地址: 屯門石排路一號卓爾居地下G1號鋪
電話: 2461-9138

星期五晚返屯門做節食飯, 無錯, 又係裕滿人家, 唉... 今日冬至當然無佐果個好抵食既「求其一餐」, 我地叫佐個$288既翅, 西蘭花花枝片, 斑腩煲, 上湯龍蝦伊面, 賽螃蟹, 燒味拼盤. 個翅真係完全唔掂, 又淡又稀, 好似飲水咁. 西蘭花花枝片又係好淡, 又無鑊氣, 唔好食. 斑腩煲都還可以. 賽螃蟹普普通通. 個燒味拼盤D鴨鬼死咁肥, 果層脂肪仲厚身過D肉, 最離譜既係佢將D頭頭尾尾, 無肉既骨墊係底, 表面上睇好似好大碟咁, 但其實根本係無咩肉食, 離晒譜.

最離譜既係明明叫佐個上湯龍蝦伊面, 鬼咁耐都未黎, 催單先發覺佢地原來漏佐單, 之後上既又上錯, 黎佐個芝士龍蝦伊面, 我地唔想要芝士, D阿姐仲要話「芝士咪仲好食~」, 今時今日咁既服務態度?? 我地咪索性唔要叫佢cut單囉, 阿姐當然面口都變埋, 後尾我地連糖水都唔敢要, 費事佢加料報仇, 不過其實都唔知當晚有無糖水送, 因為我地話埋單佢地都無話送糖水. 總之呢餐完全係不知所謂啦~

是次每人消費約$100元

沒有留言: