2006年12月23日星期六

出B仔, yeah!!

本來星期四考試我正常黎講都一定會請假準備, 但由於星期五係公司假期, 之後我就放大假到出年1月2號先會返, 所以好難星期四都可以放假; 同埋因為公司返埋星期四就放假既關係, 所以知道尋日會係出B仔既大日子, 咁重要點都要返公司聽下佢今年既B仔點計出黎.

轉佐新老細之後本來都無咩期望, 仲怕佢會cut B仔添, 點知今次年終花紅反而多過上年喎, 有2.6倍喎, yeah! 無期待果然係一件好事, 反而有驚喜~ 加埋公司之前比我果$1000結婚利是, 終於有錢還比流沙包, 有錢交下期學費, 有錢過關島玩啦, yeah~~

上午嗱嗱臨做晒D野, 下午偷少少時間出黎溫書, 總算溫得七七八八啦, 考埋星期四呢科就考完試啦, yeah! 

 

6 則留言:

threekoo 說...

你公司真係好, 好羨慕呀 !!!!

jess 說...

(Empty)

金寶 說...

(Empty)

freshstyle 說...

(Empty)

志傑 說...

我以為你講b仔涼粉添

墨魚燒賣 說...

三姑: 有咩咁好呀, 呢D都係日本公司應該會有既野. 同埋係度做無前途. jess, BOBO, 小熊子: 新年快樂呀~ 豬豬俠: 你公司出雙糧所以無B仔?